Zakupy TYLKO dla zarejestrowanych kont Dropshippingowych. Jeśli interesują cię zakupy detaliczne zapraszamy na partyninja.pl, jeśli Hurtowe na hurtowniabalonow.pl.
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Regulamin Sklepu Partydrop.pl

REGULAMIN PLATFORMY INTERNETOWEJ

I. DEFINICJE

  1. „Regulamin" - niniejszy Regulamin, określający zasady zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego, zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki stron Umowy sprzedaży na odległość oraz zasady postępowania reklamacyjnego.
  2. „OWS" - dokument „Ogólne Warunki Sprzedaży", którym posługuje się Sprzedawca i który ma zastosowanie do sprzedaży dokonywanej w obrocie profesjonalnym.
  3. „Sprzedawca" - JMB TEAM Sp. z o.o., tel. +48 579 938 337, biuro@partydrop.pl, NIP 6392018043, REGON 383592370.
  4. „Kupujący" lub „klient” - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która:
    1. wpisana jest do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego 
    2. oraz za pośrednictwem Platformy Internetowej zawiera Umowę ze Sprzedawcą w celu związanym bezpośrednio z prowadzoną przez siebie działalnością zawodową lub gospodarczą,
    3. nie jest odbiorcą detalicznym/nie prowadzi działalności handlowej o charakterze detalicznym;
  5. „Strony" - Sprzedawca i Kupujący.
  6. Elektroniczny formularz zamówienia – udostępniania przez Sprzedawcę dla Kupującego elektroniczna procedura dokonywania zamówienia.
  7. „Zamówienie" - oferta skierowana do Sprzedawcy przez Kupującego w formie elektronicznej zgodnej z postanowieniami Regulaminu, dotycząca nabycia Towaru na zasadach i w formie wskazanej w Regulaminie.
  8. „Umowa" - umowa sprzedaży zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym, której podstawą jest Zamówienie wraz z załącznikami oraz OWS.
  9. „Towar" - rzecz ruchoma, którą Kupujący może nabyć w Sklepie Internetowym, wraz z częściami składowymi i przynależnościami stanowiąca przedmiot Umowy.
  10. „Platforma Internetowa" - platforma internetowa prowadzona przez Sprzedawcę, działająca pod adresem partydrop.pl.
  11. „Dane Osobowe" - informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą")
  12. Dni Robocze" - dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy.
  13. „Godziny Robocze" - godziny od 7:00 do 15:00 w Dniach Roboczych.
  14. „Konto" – zbiór danych przechowywanych w Sklepie Internetowym oraz w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy dotyczący danego Klienta oraz składanych przez niego zamówień i zawieranych Umów sprzedaży na odległość, z wykorzystaniem którego Klient może składać zamówienia, a także w odpowiednim czasie - anulować lub edytować oraz zawierać Umowy Sprzedaży na odległość.

 

II. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Platforma Internetowa działa pod adresem https://partydrop.pl/ i jest prowadzona przez Sprzedawcę.
  2. Korzystanie z Platformy Internetowej możliwe jest przy pomocy sprzętu komputerowego (urządzeń mobilnych) z dostępem do Internetu, za pośrednictwem przeglądarki internetowej.
  3. Wszystkie towary oferowane przez Sprzedawcę są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  4. Do składania Zamówień na Platformie Internetowej uprawnieni są tylko Kupujący spełniający kryteria i warunki określone w Rozdziale I („Kupujący"). Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy rejestracji Konta.
  5. W przypadku utraty przez Kupującego statusu przedsiębiorcy oraz w okresie zawieszenia działalności gospodarczej Kupujący nie jest uprawniony do korzystania z Platformy Internetowej, w związku z tym zobowiązany jest do nie składania Zamówień w tym okresie i poinformowania Sprzedawcy o zaistnieniu wskazanej okoliczności. W przypadku utraty statusu przedsiębiorcy Kupujący powinien niezwłocznie wyrejestrować się z Platformy Internetowej.
  6. Regulamin określa wyłącznie zasady zawierania i wykonania umów sprzedaży zawieranych za pośrednictwem Platformy Internetowej. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie znajdują OWS.
  7. Złożenie Zamówienia i zakup Towaru przez Kupującego jest możliwy jedynie po dokonaniu rejestracji Konta.
  8. Poprzez wypełnienie i akceptację formularza rejestracyjnego Kupujący wyraża zgodę na zawarte w Regulaminie warunki dokonywania Zamówień.
  1. Poprzez wypełnienie i akceptację formularza rejestracyjnego Kupujący oświadcza, że jest przedsiębiorcą i będzie dokonywał zakupów za pośrednictwem Platformy Internetowej wyłącznie w celu związanym bezpośrednio z prowadzoną przez siebie działalnością zawodową lub gospodarczą.

III. ZAMÓWIENIA

  1. Złożenie Zamówienia za pośrednictwem Platformy Internetowej możliwe jest jedynie po zalogowaniu się do Konta.
  2. Złożenie Zamówienia możliwe jest 24 godziny na dobę w każdy dzień tygodnia.
  3. Realizacja Zamówienia odbywa się w Godzinach Roboczych w Dniach Roboczych.
  4. Sprzedawca dopuszcza wyznaczenie innych Dni Roboczych, w których Zamówienia nie będą realizowane o czym Kupujący zostaną poinformowani za pośrednictwem Platformy Internetowej.
  5. Po wybraniu Towarów Kupujący umieszcza je w wirtualnym koszyku, zgodnie z instrukcją obsługi zamieszczoną na Platformie Internetowej. Przez cały czas trwania zakupów Kupujący ma możliwość przeglądania zawartości swojego koszyka.
  6. Warunkiem koniecznym do złożenia Zamówienia jest poprawne wypełnienie formularza Zamówienia oraz potwierdzenie Zamówienia zgodnie z instrukcją obsługi zamieszczoną na Platformie Internetowej oraz akceptacja Regulaminu w wersji obowiązującej podczas składania Zamówienia.
  7. Regulamin w wersji obowiązującej podczas składania Zamówienia stanowi integralną część Umowy.
  8. Akceptacja Zamówienia przez Sprzedawcę następuje przez przesłanie do Kupującego za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji, wskazujące numer Zamówienia, zamówiony Towar, cenę jednostkową i zbiorczą Towaru, koszty dostarczenia Towaru i adres dostawy Towaru. Akceptacja ta jest równoznaczna z przyjęciem przez Sprzedawcę złożonego przez Kupującego Zamówienia.
  9. Czas realizacji Zamówienia wynosi od 1 do 45 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy (zazwyczaj do 24 godzin).

IV. UMOWA I DOSTĘPNOŚĆ TOWARU

  1. Zawartość Platformy Internetowej nie stanowi oferty w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny. Złożenie Zamówienia przez Kupującego nie oznacza zawarcia ze Sprzedawcą Umowy.
  2. Składając Zamówienie Kupujący składa Sprzedawcy ofertę zakupu Towaru objętego Zamówieniem.
  3. Umowa zostaje zawarta w chwili dojścia do Kupującego oświadczenia Sprzedawcy o akceptacji złożonego przez Kupującego Zamówienia.
  4. Sprzedawca zobowiązuje się w ramach Umowy, zawartej w wyżej wskazany sposób, do realizacji Zamówienia zgodnie z treścią zaakceptowaną przez Sprzedawcę.
  5. Własność Towaru przechodzi na Kupującego w chwili zapłaty ceny Towaru + VAT zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
  6. Kupujący zobowiązuje się do zapłaty oznaczonej przez Sprzedawcę ceny + VAT wraz z kosztami dostarczenia Towaru oraz odbioru Towaru.
  7. W tytule zapłaty za Zamówienie należy podać numer Zamówienia.
  8. W przypadku braku uznania na rachunku bankowym Sprzedawcy kwoty stanowiącej cenę Zamówienia + VAT i kosztów dostarczenia Towaru w terminie czterech dni dni Sprzedawca ma prawo nie zrealizować Zamówienia i odstąpić od Umowy bez ponoszenia z tego tytułu konsekwencji.
  9. Informacje o orientacyjnej dostępności Towaru dostępne są przy jego opisie i nie wiążą Sprzedawcy.
  10. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do:
    1. wycofania poszczególnych Towarów z Platformy Internetowej,
    2. zmiany cen oraz ilości Towarów na Platformie Internetowej,
    3. wprowadzania nowych Towarów do Platformy Internetowej,
    4. przeprowadzania zmian i odwoływania akcji promocyjnych na stronie lub stronach powiązanych z Platformą Internetową.

V. METODY PŁATNOŚCI

  1. Sklep Internetowy oferuje możliwość dokonania płatności na termin. Opcja płatności z odroczonym terminem płatności jest możliwa w sytuacjach indywidualnie uzgodnionych ze Sprzedawcą.
  2. Płatności za towar można dokonać w sposób wybrany w momencie składania zamówienia na Elektronicznym formularzu zamówienia.
  3. Aktualnie dostępne sposoby płatności w formie przedpłat w Sklepie Internetowym dostępne są pod adresem https://partydrop.pl/pl/payments.html.
  4. Faktura VAT wystawiona będzie zgodnie z informacjami podanymi w formularzu Rejestracyjnym.
  5. Składając Zamówienie za pośrednictwem Platformy Internetowej, Kupujący upoważnia Sprzedawcę do wystawienia faktury VAT bez podpisu Kupującego. Akceptacja postanowień Regulaminu jest równoznaczna z wyrażeniem zgody na podstawie art. 106n ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług na otrzymywanie faktur od Sprzedawcy w formie elektronicznej przesyłanej na podany przez Kupującego adres email.

VI. DOSTAWA

  1. Na Elektronicznym formularzu zamówienia Kupujący dokonuje wyboru sposobu dostawy poprzez zaznaczenie dokonanego wyboru. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany wybranego przez Klienta sposobu dostawy bez dodatkowych kosztów dla Klienta.
  2. Aktualnie dostępne sposoby dostawy w Sklepie Internetowym dostępne są pod adresem https://partydrop.pl/pl/delivery.html.
  3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za sposób i terminowość dostarczenia Towaru przez firmę transportową.
  4. Koszty dostarczenia Towaru są podawane na Platformie Internetowej. Koszty dostarczenia Towaru są pokrywane w całości przez Kupującego.
  5. W sytuacji braku możliwości odbioru Towaru we wskazanym terminie realizacji, Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego skontaktowania się z firmą kurierską realizującą dostarczenie Towaru.
  6. Przy dostawie Towaru Kupujący ma obowiązek zbadać Towar objęty Zamówieniem i sprawdzić czy Towar posiada uszkodzenia wynikłe z transportu, czy opakowanie Towaru jest nienaruszone i czy przesyłka jest zgodna z Zamówieniem, a w przypadku wyboru metody płatności wskazanej w Punkcie V ust. 4 pkt 2 dopiero po uregulowaniu należności przedstawicielowi firmy kurierskiej. Stwierdzenie przy kurierze uszkodzenia przesyłki, niekompletności lub niezgodności przesyłki z Zamówieniem oraz sporządzenie protokołu reklamacyjnego jest jedyną podstawą do rozpatrzenia reklamacji, o której mowa w Regulaminie. O zaistniałej sytuacji należy bezzwłocznie zawiadomić Sprzedawcę zgodnie z zasadami skazanymi w Regulaminie.
  7. W przypadku wyboru metody płatności wskazanej w Punkcie V ust. 4 pkt 2 i nie odebrania przesyłki z Towarem, przesyłka zostaje zwrócona do Sprzedawcy. Kupujący może zwrócić się do Sprzedawcy z prośbą o ponowne wysłanie Towaru pod warunkiem, że pokryje koszty ponownej przesyłki. Jeżeli z upływem 30 dni od dnia złocenia Zamówienia, Kupujący nie dokona płatności w celu ponownego wysłania Towaru, Sprzedawca ma prawo od Umowy odstąpić z przyczyn dotyczących Kupującego, a także odmówić w przyszłości Kupującemu akceptacji Zamówień z wyborem metody płatności wskazanej w Punkcie V ust. 4 pkt 2 Regulaminu.

 

 

 

VII. ZWROTY I REKLAMACJE

  1. Zakupione towary nie podlegają zwrotowi. W sytuacjach wyjątkowych należy skontaktować się bezpośrednio z opiekunem handlowym, który podejmie decyzją o okolicznościowej możliwości dokonania zwrotu.
  2. Reklamacjom podlegają wyłącznie produkty zakupione w JMB TEAM Sp. Z o.o.. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od daty ich prawidłowego złożenia. Poprzez prawidłowe złożenie reklamacji należy rozumieć przede wszystkim złożenie jej na obowiązującym formularzu reklamacyjnym i przesłanie go w formie elektronicznej na adres mailowy: biuro@partydrop.pl. 
  3. Oryginał protokołu reklamacyjnego należy dołączyć do zwracanego towaru. Wysyłkę reklamowanego towaru należy zrealizować na adres: JMB TEAM Sp. Z o.o. Bydgoska 15, 47-400 Racibórz. 
  4. Reklamowany towar powinien posiadać oryginalne opakowanie. 
  5. Klient ma prawo do złożenia reklamacji, jeżeli: Towar posiada wady fabryczne, Towar uległ uszkodzeniu podczas dostawy – w tym celu niezbędne jest sporządzenie protokołu reklamacji z kurierem, Towar zostały wydany klientowi, jako niekompletny.
  6. Braki ilościowe lub jakościowe powinny zostać zgłoszone przez klienta nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia w sposób opisany w punktach poprzedzających. 
  7. Koszt wysyłki reklamowanego Towaru do Sprzedawcy ponosi Kupujący. W razie uwzględnienia reklamacji przesyłka zwrotna zostanie opłacona przez Sprzedawcę, w każdym innym przypadku koszty z tego tytułu ponosi Kupujący. Sposób i termin wysyłki zostanie wskazany po rozpatrzeniu reklamacji.
  8. Zasady reklamowania balonów foliowych i lateksowych: Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest korzystanie z właściwego automatycznego reduktora firmy Conwin, przeznaczonego do pompowania balonów. Reklamowana może być każda ilość balonów. Koszt helu utraconego wskutek pęknięcia balonów nie jest zwracany. Reklamowane balony należy zwrócić wraz z opakowaniem tegoż. Reklamowane mogą być wyłącznie widoczne uszkodzenia produkcyjne. Reklamacja nie zostanie uwzględniona jeżeli balon zostanie uszkodzony mechanicznie lub w skutek niewłaściwego pakowania. Do złożenia reklamacji wymagany jest dowód zakupu, a towar powinien być kupiony firmie JMB TEAM Sp. Z o.o.

 

VIII. ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPRZEDAWCY

  1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z:
    1. braku możliwości dostępu do Platformy Internetowej wynikającego z przyczyn od Sprzedawcy;
    2. niezależnych;
    3. siły wyższej;
    4. niewłaściwego korzystania z Platformy Internetowej przez Kupującego;
    5. przerwy technicznej w funkcjonowaniu Platformy Internetowej w przypadku planowanej, bieżącej
    6. obsługi serwera oraz oprogramowania Platformy Internetowej.
  2. Za wszelkie skutki wynikłe z niewłaściwego lub niezgodnego z Regulaminem dokonania Zamówienia przez Kupującego, błędnych danych wskazanych w formularzu rejestracyjnym, całkowitą odpowiedzialność ponosi Kupujący.
  3. O każdorazowej zmianie adresu poczty elektronicznej Kupujący, który się nim posługuje w komunikacji ze Sprzedawcą, ma obowiązek niezwłocznie powiadomić Sprzedawcę. W przypadku likwidacji lub zmiany adresu poczty elektronicznej Kupujący jest obowiązany zapewnić przekierowanie przychodzących na stary adres wiadomości na nowy adres tak, aby otrzymywać korespondencję wysyłaną również na stary adres. W braku dopełnienia tych obowiązków Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wynikłą z braku zapoznania się przez Kupującego z treścią wiadomości przesłanej na podany wcześniej adres poczty elektronicznej.
  4. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi przez okres 6 miesięcy od wydania Towaru Kupującemu.
  5. Całkowita odpowiedzialność Sprzedawcy ze wszystkich tytułów nie może przekroczyć kwoty wartości Zamówienia. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za utratę korzyści jakie Kupujący mógłby odnieść gdyby mu szkody nie wyrządzono.

IX. ZMIANY REGULAMINU

  1. Regulamin jest stale dostępny na Platformie Internetowej.
  2. Złożenie Zamówienia oznacza akceptację Regulaminu w brzmieniu obowiązującym w dniu złożenia Zamówienia.
  3. Sprzedawca jest uprawniony do zmiany Regulaminu w każdym czasie, przy czym zmiana Regulaminu staje się skuteczna w stosunku do Zamówień złożonych po umieszczeniu na Platformie Internetowej nowego brzmienia Regulaminu.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.01.2021 r.
  2. Każdy ma możliwość samodzielnego dostępu i zapoznania się z treścią Regulaminu.
  3. Wszelkie spory wynikłe z tytułu zawarcia, wykonywania i rozwiązania zawartej na mocy Regulaminu Umowy, Strony w braku porozumienia skierują do rozstrzygnięcia Sądowi powszechnemu miejscowo właściwemu dla siedziby Sprzedawcy.
  4. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
pixel