Zakupy TYLKO dla zarejestrowanych kont Dropshippingowych. Jeśli interesują cię zakupy detaliczne zapraszamy na partyninja.pl, jeśli Hurtowe na hurtowniabalonow.pl.
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

FAQ - częste pytania dotyczące dropshippingu i współpracy z nami

2022-07-14
FAQ - częste pytania dotyczące dropshippingu i współpracy z nami

Zauważyliśmy, że często zadajcie nam te same pytania w związku ze współpracą z nami, dlatego postanowiliśmy utworzyć listę pytań i na nie odpowiedzieć w jednym artykule. Mamy nadzieję, że to rozjaśni warunki współpracy z nami - chcemy być jak najbardziej transparentni w tym, co robimy.

Jak odbywa się rejestracja? 

Po rejestracji na stronie https://partydrop.pl/pl/client-new.html?register&wholesaler=true weryfikujemy Twoją działalność i zazwyczaj w ciągu 24h konto jest aktywne, o czym informujemy mailowo.

Czy udostępniają Państwo plik do integracji?

Oczywiście - udostępniamy plik w wersji .csv lub .xml, mamy również gotową integrację z Baselinkerem.

Czy integracja jest płatna?

Nie, rejestracja i integracja jest całkowicie bezpłatna. Po ok. 2-3 miesiącach od rozpoczęcia współpracy weryfikujemy konto i jeśli sprzedaży w. ogóle nie było lub była mała, po prostu usuwamy taką integrację.

Czy udostępniane zdjęcia mają tzw. znak wodny?

Nie.

Czy jest możliwość otrzymywania faktur zbiorowych?

Po wykonaniu 5 zamówień z przedpłatą można wypełnić wniosek o kredyt kupiecki - wtedy wystawiamy fakturę zbiorczą na koniec miesiąca.


Czy obsługujecie zewnętrzne etykiety kurierskie?

Tak - wystarczy je do nas przesłać mailowo, a w tytule wiadomości podać numer zamówienia.


Jaka jest częstotliwość aktualizacji pliku integrującego?

Plik full zawierający szczegółowe dane o produktach - co 24h, plik light - co 4 godziny.


Czy obsługujecie zwroty?

Informacje na temat zwrotów znajdują się na stronie: https://partydrop.pl/pl/returns-and_replacements.html


Czy rozpatrujecie reklamacje?

Tak, ponosimy odpowiedzialność z tytułu rękojmi przez okres 6 miesięcy od wydania Towaru Kupującemu.


Czy po rejestracji otrzymam plik do integracji ze Sky Shop?

Tak, można się zintegrować z nami i platformą Sky Shop poprzez plik .xml.


Czy obsługują Państwo wysyłki z odbiorem osobistym (wysłanie własnego listu przewozowego)?

Jak najbardziej - wtedy jako metodę wysyłki należy wybrać "Etykieta własna" i przesłać na swoją etykietę.


Jakimi firmami kurierskimi wysyłają Państwo produkty?

Aktualna lista oraz cennik znajduje się pod adresem: https://partydrop.pl/pl/delivery.html


Czy jest możliwość wysłania produktów za pośrednictwem Paczkomatów?

Tak, jak najbardziej - kurier Inpost jest u nas codziennie, więc nie ma też konieczności zlecania odbioru


Jaki jest koszt dostawy w modelu dropshipping?

Cennik znajduje się na stronie: https://partydrop.pl/pl/delivery.html


Do której godziny trzeba u Państwa dostarczyć zamówienie od klienta, aby poszło jeszcze tego samego dnia?

Standardowo wysyłamy towar tego samego dnia przy zamówieniu złożonym do godz. 11:00 - w pilnych sytuacjach można się z nami kontaktować. 


Czy dają Państwo możliwość korzystania ze zdjęć i opisów?

Tak, nasza oferta zawiera zdjęcia i opisy produktów z których można korzystać na marketplace, sklepach internetowych oraz własnych social mediach.


Od jakiego progu sprzedaży można otrzymać rabat? 

Na start każdy otrzymuje już rabat -11% od sugerowanych cen detalicznych. Progi rabatowe rozpatrujemy w rozliczeniu kwartalnym, minimum do pierwszego progu rabatowego to 2500 zł netto - dodatkowe 2% rabatu. W celu uzyskania dodatkowego rabatu prosimy o kontakt mailowy.


W jaki sposób są obsługiwane w hurtowni przesyłki Allegro Smart?

Tak jak etykiety własne, czyli należy nam przesłać etykietę na adres email podając numer zamówienia. 


Czy obsługują Państwo szybkie płatności?

Tak - w tym wypadku może zostać doliczona dodatkowa prowizja 0.5-1.23% w zależności od wybranej metody płatności.

 

Czy możliwe jest przyśpieszenie wysyłki towaru do klienta na podstawie potwierdzenia przelewu?

Nie, towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym. Istnieje jednak możliwość natychmiastowej wpłaty szybkimi przelewami, kartą lub uzyskania kredytu kupieckiego - wtedy takie zamówienia realizowane są od razu. 

 

Czy istnieje możliwość wysyłki pobraniowej? 

Nie, nie wysyłamy zamówień w modelu dropshippingowym za pobraniem.

 

Czy jest jakaś minimalna wartość zamówienia, minimum logistyczne MOQ? 

Nie, nie mamy minimum logistycznego i realizujemy nawet malutkie zamówienia z np. 1 produktem.

 

Czy można zarezerwować produkty w hurtowni dropshippingowej?

Rezerwacja na produkty jest dokonywana automatycznie, po złożeniu zamówienia. Zamówienia nieopłacone są rezerwowane na 7 dni od daty złożenia zamówienia, potem automatycznie zostaną anulowane, jeśli zamówienie nie zostało opłacone do tego czasu.

 

Czy zamówienia są składane poprzez Państwa stronę?

Tak, zamówienie można składać ręcznie, najlepiej kopiując kod zamówionego produktu do wyszukiwarki. Można też zautomatyzować ten proces integrujące się poprzez Baselinker lub Idosell.

 

Jaka jest domyślna forma komunikacji (potwierdzenia, faktury, listy przewozowe, pytania o dostępność)?

Prosimy o kontakt mailowy biuro@partydrop.pl, w wyjątkowych sytuacjach telefoniczny: +48 579938337. Mail z etykietą własną powinna mieć koniecznie w tytule i treści wiadomości numer zamówienia którego dotyczy.

 

Czy możemy kupować od 1 sztuki?

Tak, chyba, że parametr w pliku full "Minimalna liczba towaru w zamówieniu detalicznym" podaje inną wartość.

 

Czy oferują Państwo darmową wysyłkę?

Nie. Koszty dostawy naliczają się automatycznie w koszyku.

 

Czy w xmlach są informacje o gabarytach?

Obecnie pracujemy nad tym aby informacja była w pliku, 98% produktów to gabaryt A, poza stojakami metalowymi, kartonami do poczty balonowej, łukami do balonów, (nie mieszczą się w ogóle do paczkomatu). Gabaryt B mają: Hi-float 0,47 i 0,71l, kubeczki, zgrzewarka, wstążki, reduktor do balonów, pompka elektryczna. Gabaryt C: Hi-Float 2,84L, butle z helem.

 

Czy muszę zlecać podjazd kuriera po odbiór etykiety własnej?

W przypadku przewoźników: GLS, DHL, Inpost (kurier oraz paczkomaty), Paczka Orlen, DHL, Poczta Polska - nie ma takiej potrzeby, kurierzy są u nas codziennie. W przypadku przewoźników DPD, UPS (oraz Allegro one), Fedex i inne, należy zlecić odbiór przesyłki pod adresem naszego magazynu (inny niż siedziba firmy!) tj. Bydgoska 15, 47-400 Racibórz (pracujemy w dni robocze, w godz. 7-15).

Mamy nadzieję, że powyższe pytania i odpowiedzi rozjaśniły Ci zasady współpracy z nami.

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą z nami -  ZAREJESTRUJ SIĘ

lub umów z nami bezpłatną konsultację online!

pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel